Regulamin sklepu internetowego MythMade
§1 Postanowienia ogólne
-
Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem: [adres strony].
-
Sklep prowadzony jest przez:
Tomasz Kwaśniak
z siedzibą w Krakowie ul. Lipińskiego 6/39,
NIP: [numer], REGON: [numer],
e-mail: tomasz.kwasniak@outlook.com, telefon: 786969118 — dalej „Sprzedawca”. -
Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz telefonu.
-
Regulamin jest nieprzerwanie dostępny na stronie internetowej sklepu i może być pobrany, zapisany lub wydrukowany.
-
Klient zobowiązany jest do korzystania ze sklepu zgodnie z przepisami prawa i zasadami współżycia społecznego.
§2 Definicje
-
Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.mythmade.pl,
-
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, która korzysta z usług Sklepu,
-
Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonującą zakupu niezwiązanego bezpośrednio z działalnością gospodarczą,
-
Towar/Produkt – rzeczy ruchome dostępne w Sklepie,
-
Umowa sprzedaży – umowa zawarta na odległość między Klientem a Sprzedawcą,
-
Regulamin – niniejszy dokument.
§3 Rejestracja i składanie zamówień
-
Zakupów można dokonywać jako zarejestrowany użytkownik (posiadający konto) lub jako gość (bez rejestracji).
-
Rejestracja konta użytkownika jest bezpłatna i dobrowolna.
-
W celu złożenia zamówienia Klient wybiera produkty, dodaje je do koszyka, następnie wypełnia formularz zamówienia, wybiera formę dostawy i płatności oraz zatwierdza zamówienie.
-
Złożenie zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży.
-
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Umowa zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia przez Sprzedawcę.
-
Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych.
§4 Ceny i płatności
-
Wszystkie ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).
-
Cena podana przy produkcie jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.
-
Sklep oferuje następujące metody płatności:
-
przelew tradycyjny,
-
szybki przelew elektroniczny (np. Przelewy24, PayU, Stripe),
-
płatność kartą,
-
BLIK,
-
płatność przy odbiorze (jeśli dostępna).
-
-
Termin płatności: przy płatnościach online – natychmiastowo; przy płatności przelewem – do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
§5 Dostawa
-
Produkty dostarczane są na terytorium Polski (lub UE, jeśli dotyczy).
-
Dostawa realizowana jest za pośrednictwem firm kurierskich (np. InPost, DPD, Poczta Polska).
-
Koszty dostawy są wskazane podczas składania zamówienia i zależą od formy dostawy oraz wagi/ilości produktów.
-
Termin realizacji zamówienia wynosi zwykle od 3 do 7 dni roboczych od daty zaksięgowania płatności, chyba że na stronie produktu wskazano inaczej.
-
W przypadku braku dostępności produktu, Klient zostanie poinformowany niezwłocznie.
§6 Odstąpienie od umowy (zwroty)
-
Konsument ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
-
Termin 14 dni liczony jest od dnia otrzymania produktu przez Konsumenta.
-
Aby skorzystać z prawa odstąpienia, należy przesłać oświadczenie drogą elektroniczną lub tradycyjną.
-
Konsument może skorzystać z przykładowego formularza odstąpienia.
-
Zwrot towaru powinien nastąpić nie później niż 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
-
Zwrot płatności, w tym kosztów dostawy (najtańsza oferowana opcja), następuje w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia, jednak Sprzedawca może wstrzymać się z dokonaniem zwrotu do chwili otrzymania towaru z powrotem.
-
Koszt odesłania towaru ponosi Klient.
-
Zwrotowi nie podlegają produkty personalizowane oraz zapieczętowane produkty, które po otwarciu nie mogą zostać zwrócone ze względów higienicznych (np. kosmetyki).
§7 Reklamacje
-
Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za zgodność towaru z umową na podstawie ustawy o prawach konsumenta.
-
Reklamację można złożyć drogą mailową lub pisemnie na adres siedziby.
-
W zgłoszeniu reklamacyjnym należy podać: imię, nazwisko, numer zamówienia, opis wady oraz żądanie.
-
Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 14 dni.
-
W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca naprawi produkt, wymieni go na nowy, obniży cenę lub dokona zwrotu.
§8 Konto użytkownika
-
Klient może założyć konto, które umożliwia m.in. śledzenie statusu zamówienia i historię zakupów.
-
Klient ma prawo usunąć konto w dowolnym momencie, kontaktując się ze Sprzedawcą.
-
Sprzedawca może usunąć konto, jeśli Klient narusza przepisy prawa lub Regulamin.
§9 Dane osobowe
-
Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca.
-
Dane przetwarzane są zgodnie z RODO i szczegółowo opisane w Polityce Prywatności.
-
Dane są wykorzystywane wyłącznie w celach realizacji zamówienia, kontaktu z Klientem, obsługi konta i marketingu (za zgodą).
-
Klient ma prawo dostępu do danych, ich poprawienia, przenoszenia, usunięcia oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO.
§10 Postanowienia końcowe
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta i inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.
-
Spory wynikłe z realizacji umowy będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
-
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany obowiązują od chwili ich publikacji w Sklepie.
-
Klienci zostaną poinformowani o istotnych zmianach w sposób widoczny (np. e-mail lub komunikat na stronie).